Onsdag 090429

Hejsanhoppsan vad tiden rinner iväg... idag skall det göras en massa saker, olja skall bytas, redigera bilder inför en kurs, hinna med "onsdagsmöte" samt kratta gräsmattan, å så allt annat som händer varje dag så som tvätta, diska, laga mat osv.

Men det är väl bara att få tummen ur och hinna med något av ovannämnda. Prio 1 är oljebyten, eftersom vi skall till Skokloster på fredag, årliga italienträffen får man bara inte missa. I år åker jag bakpå men nästa år skall jag köra själv, bara jag har en hoj att köra, men det löser sig säkert.

Krattande kanske jag kan leja bort till viss del åt barnen... eller iallafall får de vara behjälpliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0