Jag skall måla hela världen lilla mamma...

... eller så får det räcka med svärföräldrarnas hus. Det har skrapats, borstats, grundats och målats hos dem torsdag till söndag, Dock gjorde jag och Håkan ett uppehåll för att kunna roa oss på egen hand :)
Mellan allt arbete så har vi ätit mat, kunna sätta sig vid ett dukat bord gör att man lätt blir bortskämd. Så nu när Håkan är borta ett par dagar och håller kurs får vi väl se vad det erbjuds ur skåpen.
Morgan har dessutom lärt sig cykla så snart ni cross åkare, blir det åka av. Hans högsta önskan är ju en cross, så nu jobbas det på att hålla sig torr hela dagarna. Och än så länge funkar det :) snart får han första belöningen i form av drake.

Men det där med målande iaf, så e jag rätt slut i kroppen å nu skall bara vårat eget hus, garage och vedbod målas, det ser vi fram emot .... kanske kan få en och annan hjälpande hand? Vem vet.

Håkan kommenterade att vi måste upp till HS några dagar i veckan oxå, men jag vill ha grymt bra betalt om jag skall måla HS... dessutom tror jag det är en stenbyggnad så då slipper jag :) men å andra sidan kanske man inte måste måla bara för att Morgan skall ha möjlighet att cykla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0