När katten e borta, dansar råttorna på bordet

Har idag, när Håkan ändå är i Sundsvall, passat på att skriva teoriprovet till MC-kortet så nu e det bara själva lörningen kvar innan det är dax att åka till F18 och på inspekterad av högre instanser. Så om allt går enligt plan så borde jag väl ha mitt efterlängtade kort i början av juli eller så. (har man hållit på sedan -04 så borde detta vara nära nog) Har ju kommit lite annat ivägen under dessa senaste åren, men snart så har jag mitt kort och Morgan kanske har tagit tag i sitt kissande så han kan köra om de stora grabbarna i enduroskogarna :) eller vad tror ni?

Max blir hemma imorgon, har ögoninflammation så det heter duga, dock har Morgan tandis på eftermiddagen så då får Max vara med farmor en stund, och på torsdag kanske jag kan få lite jobb gjort... det behövs, de senaste dagarna har gått åt till att plugga, plugga och ta hand om huset och igår fick jag dessutom förlustanmäla mitt körkort och spärra bankkorten, ca 10minuter senare kom en dam och lämnade det hos mig, hon hade hittat det utanför förskolan.... surt men jag kunde häva förlusten på vägverket när jag var där och skrev och bankomatkortet skall jag ändå byta under sommaren så det gjorde inte så mycket, men just nu e jag glad att jag har ett annat kort på en annan bank så jag kan handla mat å så medans Håkan e bort, i morgon blir det stor handling. Skall dock börja dagen med att jobba lite i verkstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0